Wprowadzamy nowy system kompleksowej obsługi klienta!
UWAGA! Portal jest przeznaczony dla członków Klubu, powyżej 13 roku życia. W związku z wygodą z tego wynikającą zalecamy by tworzyć jedno ogólne konto dla całej rodziny.
W celu zapewnienia dla naszych klientów, jak najwyższego poziomu obsługi wprowadzony został system dedykowany temu zagadnieniu. Dający szereg korzyści program, dostosowany do potrzeb naszych klientów pozwoli na lepszy i przede wszystkim szybszy kontakt z klientem.
Korzyści
Prezentowane przez nas korzyści to tylko niektóre z możliwości tego systemu. Najważniejsze z nich to:
- Wygodny sposób kontaktu - nowy system pozwala kontaktować się z zespołem Poland Park, poprzez email, wiadomość na Facebooku a nawet telefonicznie.
- Śledzenie statusu zgłoszenia - jednym z największych atutów nowego systemu jest możliwość śledzenia statusu zgłoszenia, wysłanego przez Państwa. W każdej chwili można zalogować się na wcześniej założone konto i zobaczyć wypełniony formularz. Oprócz tego wyraźnie widać do jakiej grupy Agentów zostało przypisane zgłoszenie, oraz kto konkretnie się nim zajmuję.
- System powiadomień - niezależnie od tego czy formularz został dopiero co wypełniony, odpowiedział na niego agent, lub sprawa została zakończona, dzięki nowego systemowi na Państwa email przychodzić będą powiadomienia. Dodatkowo z poziomu emaila można odpowiedzieć na zgłoszenie, bez potrzeby logowania się na konto systemowe.
- Szybsza reakcja - dzięki stworzonym grupom, Państwa zgłoszenie zostanie przekazane do realizacji dla odpowiedniego Agenta w jeszcze krótszym czasie.
- Prostota - program jest specjalnie dostosowany do obsługi klientów i dzięki swojej prostocie jest narzędziem idealnym do tego typu rzeczy
Poradnik
Poniżej znajduje się poradnik dzięki któremu w szybki i przyjemny sposób mogą Państwo zaznajomić się z nowym oprogramowaniem